четвртак, 14. мај 2009.

CRNA GORA JE MOJ DOM

Šta je istorija, ako nije traženje zavičaja. Putovanje na kojem nikada nismo bili. Nije zavičaj samo onaj otkuda se polazi, nego i onaj otkuda se dolazi.
Ako mislimo na buduće vrijeme, vrijeme naših potomaka, nad nama se nadvija teret odgovornosti.
Jesmo li im sačuvali polazište?
Crna Gora je moj dom. Trudiću se da tako i ostane. Jednostavno pripadam Crnoj Gori i dušom i tijelom, jedino nju nosim u srcu gdje god da pođem. Tu nema interesa, kao kod nekih drugih ljudi koji se bave turizmom. Oni joj ništa ne pružaju, već samo uzimaju.Ne vole je i ne nose u srcu, a toliko očekuju od nje.
Otuđili smo se. Finansijska dobrobit postala nam je primaran cilj. Imati što više, ne birajući sredstva kako stići do cilja.
Moramo poštovati i njegovati svoju tradiciju, jer samo ćemo tako spoznati svoj identitet. Moramo naučiti voljeti, jer samo tako nam je osiguran svijetao put u budućnost.
Herceg Novi grad je koji polako gubi korak s vremenom.Prepušten je sam sebi. Grad koji je devet puta rušen, ne vidi izlaz iz tame u koju je zapao. Mladi ljudi odlaze iz njega, napuštaju ga ne okrenuvši se.
Ja mu se vraćam. Samo se nadam da i u meni ne ubiju volju i želju da ga pokrenem. Ali ja znam kako ću. Jer ipak to je moj dom.



5 коментара:

Sladjana Milickovic је рекао...

Crna Gora je prelijepa zemlja.. Obozavam je!!
Gdje god da odem, nedostaje mi moj dom, a po povratku osjecam se neobicno lijepo, ispuni me pozitivnom energijom...
Odlican post! Bravo!

Andrija је рекао...

Svaka cast Ana slazem se sa tobom mnogi odu iz Crne Gore i otuđe se i okrenu se kao da nikad nisu živjeli u njoj.Ne kažem ali treba poštovati svaku zemju u kojoj se nalazili ma koje nacionalnosti i religije bili mada mnogi ljudi to ne shvataju.I mislim da svki covjek treba biti domoljub, pa i pritom postovati i druge zemlje i religije!!!!!

Анониман је рекао...

I da zaboravio sam reci da je klip koji ste stavili prelijep i treba da bude sto vise ovakvih klipova i treba ih stavljati na poznate televizijske programe da bi ovakvim ljepotama privukli turiste kao sto su:CNN, Travel Chanel i drugi!!!

Valerija Vlaovic је рекао...

Dok ima omladine da tako razmislja kao ti, vodjenih pravim vrijednostima, spremnih da kazu sta misle, da rade na dobrobit svoga grada, Herceg Novi ce sigurno izaci "iz mraka" u kojem trenutno tumara. Bravo Ana!

Bojan Kuburovic је рекао...

Đe bi mi moglo biti prijatnije nego kod svoje kuće a to je Crna Gora,što se tiče ovog klipa mogu ti reći da je savršen. ;)